CARA PROSES TOPUP

CARA TOPUP BERLAKU | SISTEM OPERASI TOPUP | KAEDAH TOPUP PREPAID | CARA AGEN DAPAT KOMISYEN | KOMISYEN TOPUP TINGGI | PAKEJ BISNESS TOPUP | SYARAT PERNIAGAAN TOPUP

.

.

Baiklah, jika anda sudah bersedia untuk mendaftar, sila baca syarat-syarat dibawah dahulu.
Untuk menjadi agen , saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah:
  • Saya faham bahawa Malaysiatopup merupakan Dealer sah yang berdaftar dan diberi kuasa untuk mendaftarkan agen dibawahnya.
  • Saya setuju bahawa Malaysiatopup tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian samaada dalam perniagaan topup ataupun dengan syarikat.
  • Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  • Saya dengan sukarela menyertai Malaysiatopup setelah memahami dan menimbang secara matang.
  • Saya sedar bahawa keahlian saya akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.Pihak syarikat induk berhak meminda peratus keuntungan tanpa sebarang notis.
  • Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin Malaysiatopup dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahwa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini
BAGAIMANA SISTEM TOPUP BEROPERRASI ?

Operasi Topup,Cara Topup Berfungsi,Keuntungan Topup Prepaid

.

::::: PENERANGAN PROSES TOPUP PELANGGAN :::::

.

::: CONTOH 1 :::

 

Contoh ada pelanggan beli topup Celcom RM10 dengan Anda

Anda mendaftar Pakej BISNESS mendapat diskaun untuk CELCOM 5.00% . Modal topup yang Anda ada sekarang ialah RM70

 

Pelanggan perlu bayar pada Anda cuma perlu bayar pada Anda tetap RM10.00 . Tapi Nilai topup yang ditolak dalam akaun anda cuma RM9.50 sahaja dan 50sen adalah untung yang anda dapat.

Baki terkini modal topup adalah RM60.50

 

 

Maka keuntungan Anda dapat adalah 50sen

.

.

::: Contoh 2 :::

Cara mudah kira keuntungan JUALAN TOPUP secara bulanan

Contoh dalam masa 1 bulan Anda telah berjaya jual topup sebanyak RM3000.

Daripada RM3000 tersebut anda jual:

Maxis RM1000

Celcom RM1000

Digi RM1000

Jumlah keuntungan yang Anda dapat adalah seperti contoh dibawah

Contoh Kiraaan Untuk Pakej Bisness .

Keuntungan yang anda dapat 5.00% Celcom, 4.00% Maxis, 2.50% Digi

RM1000 x 2.50% = RM25 (digi)

RM1000 x 4.00% = RM40 (maxis)

RM1000 x 5.00% = RM50 (celcom)

Jumlah keuntungan Anda dapat pada bulan tersebut ialah

RM25 + RM40 + RM50 =RM 115

.

Komisyen anda dapat adalah dalam bentuk diskaun topup.Anda secara automatik beli topup dapat harga diskaun yang jauh lebih murah daripada harga RUNCIT

*Ini adalah contoh sahaja ,Semakin banyak reload anda jual semakin banyak income Anda dapat.

 

CARA TOPUP BERLAKU | SISTEM OPERASI TOPUP | KAEDAH TOPUP PREPAID | CARA AGEN DAPAT KOMISYEN | KOMISYEN TOPUP TINGGI | PAKEJ BISNESS TOPUP | SYARAT PERNIAGAAN TOPUP

 

Categories: cara kira komisyen, cara topup berlaku, kira untung jual topup, SISTEM OPERASI TOPUP, SYARAT PERNIAGAAN TOPUP | Tags: , , , , , , , , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “CARA PROSES TOPUP

  1. Pingback: PILIH PAKEJ - My Topup Prepaid | My Topup Prepaid

  2. Pingback: HOME | My Topup Prepaid

  3. Pingback: PELUANG ANDA | My Topup Prepaid

  4. Pingback: PILIH PAKEJ « Malaysia Topup

  5. Pingback: Agen Topup Murah « Malaysia Topup

  6. Pingback: PENERANGAN KOMISYEN « Malaysia Topup

  7. Pingback: PELUANG ANDA « Malaysia Topup

  8. Pingback: PILIH PAKEJ « Malaysia Topup

  9. Pingback: PAKEJ PERNIAGAAN TOPUP | dealertopup

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

