Realiti Pengguna Topup

Reliti Pengguna Topup,Sarawak Topup,Peluang Perniagaan,Buka Kedai Topup,Cara mula jual topup prepaid,potensi perniagaan

.
.

Pernahkah anda fikirkan tentang potensi perniagaan topup Malaysiatopup ?.

.

Kini keperluan telekomunikasi adalah sebahagian daripada keperluan asas dalam apa jua bidang. Dan topup adalah medium perantara keperluan asas tersebut. Kuasa membeli topup adalah sangat tinggi setiap hari.

.

Realiti pengguna topup di Malaysia.

Perniagaan topup Malaysia sedang membangun maju dan perkembangan ekonomi semakin pesat.Tahukah Anda kini rangkaian Telco sudah boleh dinikmati di seluruh Malaysia.

.

Sabah dan Sarawak juga tidak terkecuali. Ini adalah peluang baik untuk penduduk Sabah dan Sarawak untuk mulakan perniagaan topup secara kecil-kecilan.

.

Kerana kemudahan topup di kurang dan sukar untuk didapati bagi kawasan pendalaman.Pernigaan topup tidak semestinya anda perlukan Kedai atau Modal besar.Tetapi cukup dengan simkad,handphone, dan sedikit modal .

.

Saya yakin Penduduk sabah dan sarawak sukar untuk dapatkan topup dikawasan kampung. Perniagaan topup dikampung atau dirumah adalah permulaan terbaik bagi mereka yang ingin mulakan bisnes topup di Sabah dan Sarawak

.

.

.

 Pernahkah anda terfikir sudah berapa banyak yang anda RUGI?

.

 Mahukah anda sentiasa membeli topup di kedai sampai ke tua?

.

 Mahukah perbuatan anda membeli topup di kedai diwarisi oleh anak-anak, ahli keluarga dan rakan-rakan anda?

.

☛ Mahukah anda sentiasa menanggung kerugian setiap kali beli topup di kedai? Kos minyak motor/kereta yang semakin meningkat pun sdah cukup menjadi beban pada anda.

.

 Mahukah anda menguntungkan penjual topup? Manakala anda pula menanggung kerugian?

.

 Mahukah anda terus berharap cukai 6% ditangguhkan selamanya? Ditangguhkan, tidak bermaksud bahawa cukai tersebut dibatalkan, bila-bila masa sahaja boleh naik dan anda sebagai pengguna TERPAKSA menanggung cukai tersebut.

.

TERIMA KENYATAAN, bahawa anda sudah melalui perbuatan di atas dari hari pertama anda guna HP sehingga sekarang!!

.

.

.

Persoalannya???

ADAKAH anda mahu teruskan hidup anda seperti ini?

.

Sama macam manusia biasa yang lain.

.

Kenapa beli topup kat kedai?

.

Sebab dah terbiasa dari mula-mula guna HP sampai sekarang.

.

.

.

Tidak terfikirkah anda selama anda membeli topup hanya:-

.

 Merupakan aturan hidup manusia biasa?

.

 Memberi keuntungan pada orang lain?

.

 Memberi kerugian pada anda?

.

 Merupakan beban buat anda?

.

☛ Merupakan pembaziran buat anda?

.

.

Inilah peluang terbaik untuk penduduk Sabah dan Sarawak dapatkan kelebihan sebagai AGEN atau Dealer topup dikawasan ANDA.

.

Dengan kemudahan akses internet yang ANDA nikmati sekarang jangan lah sia-siakan begitu sahaja. Gunakanlah supaya dapat mendatangkan manfaat.

.

Kini Anda BOLEH hasilkan pendapatan sampingan dengan Hanya gunakan Handphone SAHAJA

.

.

.

Mahukah anda sekiranya setiap kali anda topup dan ianya memberi KEUNTUNGAN pada anda?

.

☀ Aku tak nak lagi menanggung kos yang tinggi setiap kali nak topup!

.

 Aku tak nak jadi manusia biasa, aku nak jadi manusia luar biasa! Yang berani lakukan perubahan!

.

 Aku nak setiap kali aku topup dapat untung!

.

 Aku nak tukarkan beban yang aku tanggung jadi keuntungan buat aku!

.

 Aku nak topup dengan cara mudah, tak perlu pergi kedai untuk topup!

.

 Aku nak dapat untung setiap kali orang topup dengan aku! 

.

 Aku nak SMS je topup terus masuk!

.

.

Sekarang anda juga boleh menjadi agen topup Sabah dan Sarawak.Bukan sahaja dapat jana pendapatan sampingan mudah malah perniagaan ini sangat menguntungkan dan memudahkan penduduk setempat kawasan ANDA mendapatkan topup.

.

Keuntungan yang anda dapat adalah sekitar 30sen hingga 50sen setiap kali mereka beli topup.Ini bergantung pada PAKEJ ANDA PILIH DAN DAFTAR

.

Apa yang anda perlukan?

☛  Hanya sebuah telefon bimbit dan no. HP
☛ Tidak perlu tukar no. HP yang baru
☛ 1 no. HP boleh topup Celcom, Maxis, Digi, uMobile, XOX dan TuneTalk dll

_______________________________________________________
Adakah 1 kerugian yang anda akan dapat apabila menjual topup di kampung?
ATAU
ANDA SUDAH PASTI tiada orang AKAN membeli topup?
Mahukah anda selamanya membeli topup di kedai yang jauh daripada kampung?
ATAU 
Anda sendiri yang menjual topup?
Jikalau sebelum ini HANDPHONE yang anda guna merupakan BEBAN buat anda, 
MENGAPA
Anda tidak tukarkan BEBAN anda sebagai PENDAPATAN anda?
.
.

Reliti Pengguna Topup,Sarawak Topup,Peluang Perniagaan,Buka Kedai Topup,Cara mula jual topup prepaid,potensi perniagaan

Categories: Buka Kedai Topup, Cara mula jual topup prepaid, kemudahan topup, Peluang Perniagaan, potensi perniagaan, Potensi perniagaan topup, Reliti Pengguna Topup, Sarawak Topup | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: