Posts Tagged With: jana pendapatan sampingan

PELUANG DAN POTENSI TOPUP ANDA

Potensi perniagaan topup | PELUANG BISNESS TOPUP | MASA DEPAN PERNIAGAAN | CARA DAPAT KOMISYEN TOPUP |CARA AGEN TOPUP| JANA PENDAPATAN SAMPINGAN | UNTUNG JUAL TOPUP PREPAID | CARA BUAT DUIT

.
.
SENARAI PRODUK DAN KEUNTUNGAN
 
UNTUK SETIAP PAKEJ
.
.

### PAKEJ BISNESS ###

agen topup murah bisnes 1

* H.AGEN = Harga Beli topup sebagai agen

Mahu daftar ,Sila Klik >> Daftar Agen TOpup

.

 

### PAKEJ STUDENT ###

perniagaan topup student 1

* H.AGEN = Harga Beli topup sebagai agen

Mahu daftar ,Sila Klik >> Buat Duit Dengan TOpup

.

### PAKEJ STARTER ###

cara start topup 1

* H.AGEN = Harga Beli topup sebagai agen

Mahu daftar ,Sila Klik >> Cara berniaga TOpup

.

.

PAKEJ TERBARU : Bermula 1 Disember 2013

### PAKEJ JUNIOR ###

agen topup junior 1

* H.AGEN = Harga Beli topup sebagai agen

Mahu daftar ,Sila Klik >> Agen Topup Percuma

.

### PAKEJ DEALER ###

dealer topup malaysia 1

* H.AGEN = Harga Beli topup sebagai agen

Mahu daftar ,Sila Klik >> Dealer Topup Murah

Baca ini >> Kelebihan Dealer Topup Vs Agen TOpup

.

.

Peluang Anda setelah mendaftar sebagai Agen topup Malaysia. Dengan mendaftar sebagai agen topup/reload/prepaid (Mytopupprepaid ) anda bukan sahaja boleh berjimat malah mampu menjana pendapatan sampingan

.

Kini Malaysia merupakan negara yang sedang pesat membangun dan kualiti hidup rakyat juga semakin meningkat.Kemajuan teknologi telekomunikasi sumbangan terbesar yang telah banyak membantu usahawan untuk berhubung dan mengembangkan perniagaan.

.

Tanpa kita sedari jumlah pengguna hanphone dan jalur lebar (broadband) juga telah meningkat dengan mendadak setiap tahun.Peningkatan ini tercetus daripada sikap pengguna yang ingin mendapatkan perkhidmatan terbaik dan lebih murah.

.

Syarikat gergasi jenama handphone terkemuka juga banyak mendorong kepada penigkatan pengguna handphone di Malaysia hari ini

.

*******************

Tahukah anda?

***********************

.

Handphone kini sudah menjadi satu keperluan asas terpenting untuk setiap individu hari ini.Berdasarkan kaji selidik yang telah dibuat .Penduduk Malaysia merupakan pengguna telefon paling aktif dan berdasarkan pada statistik

“pengguna di malaysia membeli lebih 100 handphone

model baru setiap minggu di seluruh Malaysia”

.

Kini handphone juga digunakan oleh kerajaan untuk oleh kerajaan untuk menyampaikan maklumat penting seperti sistem AMARAN AWAL BENCANA kepada pengguna

.Malaysia Topup until 28/2/2012

Secara tidak langsung jumlah penggunaan prepaid juga meningkat. Jika dibandingkan pada tahun 2000 pengguna lebih gemar gunakan SMS dan PANGGILAN untuk berkomunikasi .

.

sosial apps

TETAPI menjelang tahun 2010 hingga kini pengguna lebih gemar melayari INTERNET melalui handphone selain daripada SMS dan PANGGILAN.Ini terjadi kerana di Malaysia hampir 90% kawasan telah mampu mancapai kelajuan 3G .

.

***************************

Anda juga tentu telah gunakan kemudahan tersebut bukan?

.

Tahukah anda kini pengguna juga boleh hasilkan wang melalui semua kemudahan ini?

.

YA ,Anda boleh hasilkan wang

dengan lebih mudah daripada handphone yang anda miliki sekarang sekiranya andamengambil peluang menjadi Agen topup bersama kami

.

Anda boleh ambil kesempatan terbaik ini

Sementara semua pengguna handphone Sibuk dan seronok gunakan Kemudahan 3G,Aplikasi Sosial,Chatting Online,download ,lihat youtube dan lain-lain

Sebenarnya Inilah Peluang Anda untuk buat duit dengan Jual topup

Kerana SEMUA kemudahan Tersebut akan membuatkan Kredit mereka semakin Cepat Habis

Dan akan membuatkan Mereka memerlukan topup untuk teruskan Menggunakan Aplikasi tersebut

.

*************************************************

Fakta dan Bukti Potensi perniagaan topup

*************************************************

Cuba Anda Bandingkan orang yang gunakan hp lama Nokia 3310 contohnya dengan pengguna SmartPhone android

Pengguna Smart Phone sudah tentu akan gunakan kredit 2-3 kali ganda lebih banyak berbanding pengguna Nokia 3310 .Kerana Pengguna Smart Phone lebih suka gunakan internet,call dan sms

dan kadar pelan internet paling murah adalah RM30 ini belum termasuk topup tambahan yang mereka perlu ada untuk call dan SMS

******************************

Bagaimana wang boleh terhasil?

*****************************************

SEBAGAI AGEN TOPUP

*******************************************

Setelah mendaftar sebagai AGEN TOPUP Anda secara automatik boleh membeli topup pada harga diskaun hingga 5.00% (bergantung pada pakej) jauh lebih murah daripda beli topup di kedai runcit ditepi jalan

Jadi anda dapat beli topup pada harga yang lebih murah daripada harga pasaran.

.

Contoh ada pelanggan beli topup Celcom RM10 dengan Anda

Pelanggan perlu bayar pada Anda cuma perlu bayar pada Anda tetap RM10.00 . Tapi Nilai topup yang ditolak dalam akaun anda cuma RM9.50 sahaja dan 50sen adalah untung yang anda dapat.Secara tidak lansung telah menghasilkan wang tanpa Anda sedari

Cara dapatkan topup:

Cara hendak topup pun sangat mudah cuma hantar SMS sahaja kurang 1minit pelanggan pun terus dapat topup

.

Siapa Pelanggan Anda ?

ANDA juga boleh menjual topup kepada rakan ,jiran, pelajer asrama,keluarga, dan kepada semua pengguna prepaid

sudah tentu mereka lebih selesa mendapatkan topup daripada anda.Semakin banyak Anda jual topup kepada mereka semakin banyak untung Anda dapat

.

Sekarang Anda sudah tahu bagaimana cara handphone boleh hasilkan wang,Apa yang Anda perlu buat sekarang ialah keputusan bijak dengan sertai kami sebelum terlambat.

CARA TOPUP BEROPERASI >> Disni

.

.

Potensi perniagaan topup | PELUANG BISNESS TOPUP | MASA DEPAN PERNIAGAAN | CARA DAPAT KOMISYEN TOPUP |CARA AGEN TOPUP| JANA PENDAPATAN SAMPINGAN | UNTUNG JUAL TOPUP PREPAID | CARA BUAT DUIT

Advertisements
Categories: CARA BUAT DUIT, CARA DAPAT KOMISYEN TOPUP, JANA PENDAPATAN SAMPINGAN, PELUANG BISNESS TOPUP, Potensi perniagaan topup, Uncategorized, UNTUNG JUAL TOPUP PREPAID | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 Comments

Realiti Pengguna Topup

Reliti Pengguna Topup,Sarawak Topup,Peluang Perniagaan,Buka Kedai Topup,Cara mula jual topup prepaid,potensi perniagaan

.
.

Pernahkah anda fikirkan tentang potensi perniagaan topup Malaysiatopup ?.

.

Kini keperluan telekomunikasi adalah sebahagian daripada keperluan asas dalam apa jua bidang. Dan topup adalah medium perantara keperluan asas tersebut. Kuasa membeli topup adalah sangat tinggi setiap hari.

.

Realiti pengguna topup di Malaysia.

Perniagaan topup Malaysia sedang membangun maju dan perkembangan ekonomi semakin pesat.Tahukah Anda kini rangkaian Telco sudah boleh dinikmati di seluruh Malaysia.

.

Sabah dan Sarawak juga tidak terkecuali. Ini adalah peluang baik untuk penduduk Sabah dan Sarawak untuk mulakan perniagaan topup secara kecil-kecilan.

.

Kerana kemudahan topup di kurang dan sukar untuk didapati bagi kawasan pendalaman.Pernigaan topup tidak semestinya anda perlukan Kedai atau Modal besar.Tetapi cukup dengan simkad,handphone, dan sedikit modal .

.

Saya yakin Penduduk sabah dan sarawak sukar untuk dapatkan topup dikawasan kampung. Perniagaan topup dikampung atau dirumah adalah permulaan terbaik bagi mereka yang ingin mulakan bisnes topup di Sabah dan Sarawak

.

.

.

 Pernahkah anda terfikir sudah berapa banyak yang anda RUGI?

.

 Mahukah anda sentiasa membeli topup di kedai sampai ke tua?

.

 Mahukah perbuatan anda membeli topup di kedai diwarisi oleh anak-anak, ahli keluarga dan rakan-rakan anda?

.

☛ Mahukah anda sentiasa menanggung kerugian setiap kali beli topup di kedai? Kos minyak motor/kereta yang semakin meningkat pun sdah cukup menjadi beban pada anda.

.

 Mahukah anda menguntungkan penjual topup? Manakala anda pula menanggung kerugian?

.

 Mahukah anda terus berharap cukai 6% ditangguhkan selamanya? Ditangguhkan, tidak bermaksud bahawa cukai tersebut dibatalkan, bila-bila masa sahaja boleh naik dan anda sebagai pengguna TERPAKSA menanggung cukai tersebut.

.

TERIMA KENYATAAN, bahawa anda sudah melalui perbuatan di atas dari hari pertama anda guna HP sehingga sekarang!!

.

.

.

Persoalannya???

ADAKAH anda mahu teruskan hidup anda seperti ini?

.

Sama macam manusia biasa yang lain.

.

Kenapa beli topup kat kedai?

.

Sebab dah terbiasa dari mula-mula guna HP sampai sekarang.

.

.

.

Tidak terfikirkah anda selama anda membeli topup hanya:-

.

 Merupakan aturan hidup manusia biasa?

.

 Memberi keuntungan pada orang lain?

.

 Memberi kerugian pada anda?

.

 Merupakan beban buat anda?

.

☛ Merupakan pembaziran buat anda?

.

.

Inilah peluang terbaik untuk penduduk Sabah dan Sarawak dapatkan kelebihan sebagai AGEN atau Dealer topup dikawasan ANDA.

.

Dengan kemudahan akses internet yang ANDA nikmati sekarang jangan lah sia-siakan begitu sahaja. Gunakanlah supaya dapat mendatangkan manfaat.

.

Kini Anda BOLEH hasilkan pendapatan sampingan dengan Hanya gunakan Handphone SAHAJA

.

.

.

Mahukah anda sekiranya setiap kali anda topup dan ianya memberi KEUNTUNGAN pada anda?

.

☀ Aku tak nak lagi menanggung kos yang tinggi setiap kali nak topup!

.

 Aku tak nak jadi manusia biasa, aku nak jadi manusia luar biasa! Yang berani lakukan perubahan!

.

 Aku nak setiap kali aku topup dapat untung!

.

 Aku nak tukarkan beban yang aku tanggung jadi keuntungan buat aku!

.

 Aku nak topup dengan cara mudah, tak perlu pergi kedai untuk topup!

.

 Aku nak dapat untung setiap kali orang topup dengan aku! 

.

 Aku nak SMS je topup terus masuk!

.

.

Sekarang anda juga boleh menjadi agen topup Sabah dan Sarawak.Bukan sahaja dapat jana pendapatan sampingan mudah malah perniagaan ini sangat menguntungkan dan memudahkan penduduk setempat kawasan ANDA mendapatkan topup.

.

Keuntungan yang anda dapat adalah sekitar 30sen hingga 50sen setiap kali mereka beli topup.Ini bergantung pada PAKEJ ANDA PILIH DAN DAFTAR

.

Apa yang anda perlukan?

☛  Hanya sebuah telefon bimbit dan no. HP
☛ Tidak perlu tukar no. HP yang baru
☛ 1 no. HP boleh topup Celcom, Maxis, Digi, uMobile, XOX dan TuneTalk dll

_______________________________________________________
Adakah 1 kerugian yang anda akan dapat apabila menjual topup di kampung?
ATAU
ANDA SUDAH PASTI tiada orang AKAN membeli topup?
Mahukah anda selamanya membeli topup di kedai yang jauh daripada kampung?
ATAU 
Anda sendiri yang menjual topup?
Jikalau sebelum ini HANDPHONE yang anda guna merupakan BEBAN buat anda, 
MENGAPA
Anda tidak tukarkan BEBAN anda sebagai PENDAPATAN anda?
.
.

Reliti Pengguna Topup,Sarawak Topup,Peluang Perniagaan,Buka Kedai Topup,Cara mula jual topup prepaid,potensi perniagaan

Categories: Buka Kedai Topup, Cara mula jual topup prepaid, kemudahan topup, Peluang Perniagaan, potensi perniagaan, Potensi perniagaan topup, Reliti Pengguna Topup, Sarawak Topup | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Blog at WordPress.com.